thinking of going to Stockholm.


Hej vackra du.
Har umgåtts med C hela dagen.
vi har svalkat av oss i havet och det var riktigt härligt,
sen gick vi till morella och drack några cider då vårat gamla samtal kom upp igen.
Vi pratade för ungefär ett årsen om att jag och hon skulle ta ett stort kliv och börja vårat liv.
våra planer var att jag skulle dra till norrköping för att gå min utbildning sammtidigt som hon skulle dra till stockholm för att gå sin frisör utbildning sen skulle vi mötas upp i stockholm för att gå stylist utbildningen tillsammans för att sen starta eget, nu gissar jag på att ni inte förstår riktigt vad stylist/frisör har för sammanhang med bartender, men vi ska föra ihop dom yrkena till ett. tyvärr kan jag inte berätta mer. för jag själv har frågat runt och haft lite kontakt och dessa människor som jag har pratat med anser att våran ide är väldigt bra och påhittig, den kommer gå igenom och vi skulle inte sprida ut det till vem som helst eftersom då snor säkert någon våran idé. men det handlar om mycket lån mycket pengar och säkert 5år framöver men vi ska göra allt för att genom föra våran idé/Dröm.
och engligt mig är ingenting omöjligt bara man har viljan och inte ger upp efter 2ggr. 

men nu undrar jag om det finns någon egenföretagare ung som gammal här som läser min blogg och vill ge mig lite tips?

puss puss // Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback