What??


Vad gör man om det visar sig att ens vän är tillsammans med ens ex?
Ska man skratta eller gråta?
Som jag känner så har hon tydligen hållt det hemligt i 2år, och vissa reagerar ju på olika sätt.
detta är min reaktion "Jag skiter fullständigt i om hon är tillsammans med honom jag är bara glad att det tog slut, för det var en ren plåga att ha honom vid sin sida usch och tvi. Jag har mitt liv nu och jag trivs med det.
visst jag skulle kunna varna hon för honom men jag tänker inte slösa tid och ork på att lägga mig i deras förhållande för att sen få en smäll på käften det är bättre om hon upptäcker själv att han är ett rent helvete."

Själv har jag ett förhållande ett väldigt starkt förhållande tillsammans med min fina pojke. Vi har klarat oss igenom glädje, sorg, hat och lycka. alla små bråk även väldigt stora bråk har bara pyst i hop och lämmnat oss sakta men säkert. visst vi har inget perfekt förhållande men vem fan har det?

Vad skulle du göra om du uptäckte ditt ex med din vän? 

Puss Puss// Felicia      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback