4 days

Hej baby.
jag har varit ute sen i onsdags slösat ca 1500kr på bara alcohol. jag känner att nu får det va nog
Men jag har haft väldigt trevligt dom här 4.a dagarna först firade jag underbara E's födelsedag med massa mysigt & trevligt folk sen bar det av till morella & palladium jag kom hem ca 04:30 (ska inte gå in på varför).
i torsdags Började den efterlängtade vis festivalen, där man träffade massa trevligt folk, slängde i väg massa pengar och åt nachos med smält ost ;) hem gången blev vid 3 så jag var hemma vid 4.
I fredags blev det morella igen men den här gången satt jag o några till med mammsen ett tag tills vi var tvungen att dra till öl tältet för att totalt bli ned trampade av fulla svin. ( min baby är nog en skydds ängel ;) ) sen blev det nachos och hem gång.
och i lördags blev det Fördest hemma hos C där vi fick smått ta hand om E för att hon hade supit sig full av en liter vitt vin inom en timma så hon låg mest däckad och sjöng med i våra barnsliga låtar som vi hittade ;) sen blev det utgång IGEN morella sen öl tältet för att ännu en gång bli ned trampad av fulla svin haha visst jag var full men jag kan också behärska mig. och så blir jag fullkomligt irriterade på sånna som ska hänga på kravall staketet och den här gången lyckade idioterna välta 4högtalare 2 toppar och 2 förstärkare BRA GJORT! stackars dom som spelade det var deras egna saker =/ . Nu är vis festivalen slut så det lär nog ta ett tag tills man går ut igen.

Så här har mina 4dagar sett ut ;)

Puss puss // Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback