Bleeding love

Hej underbaringar!
tänkte bara upptadera dagen som har varit.
Åkte ner för att träffa C vi skulle mötas 13:00 men det blev 16:00 (fy på mig) så vi fick inte så mycket gjort tyvärr.
Men vi kollade på lite inrednings saker och hittade en rosa och turkos hylla bara för mig ^^
Tyvärr ska jag alltid glömma pengarna, så jag köpte 2 silvrigaslitna ljus stakar och en turkos duk till mammsen så nu är hon glad och nöjd i en veckas tid. Träffade även baby på väg hem till C men han hade så mycket jobb så det blev en puss och sen hej. sen Hörde ja någon hes typ skrika "Lisa Lisaa LISAAAAAA heltplötsligt ändrades det till FELICIAAA FÖR HELVETE" haha så kan det gå när (döva berit) kommer på besök till mig ;).
Träffade även M en stund och hon ställde mig världens dummaste fråga hatar sånna här kommer den .. (Tycker du att jag ska göra slut med R?) Fy fan jag hatar sådanna frågor eftersom jag kan inte svara på dom och tänk om jag säger fel visst en paus kan man ta först om man är lite osäker det kan jag ge som förslag men ALDRIG att jag säger Ja,nej eller kanske på en sån fråga det måste dom kunna lösa själva eller
vad tycker ni?
ska man svara korrekt på den frågan?
Funkar paus?

(lite tankar bara)  

Förövrigt har jag kollat på massa kläder laddar upp lite bilder sen eller imorgon oj klockan var visst 00:12 så då laddar jag väl upp dom senare idag ;)

puss & hej //Felicia  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback