BLOGGA!!!

Hej darling!
jag vill börja blogga men känner att jag inte kan förens jag har fått min snygga design från mimmi =)
Det är typiskt mig allt ska va så perfekt innan jag börjar med något nytt.
Men mina planer är att detta ska bli en blogg om mig och mitt liv, mina tankar, cupcakes (andra bakverk), drinkar och kläder. så häng kvar ett tag till så lovar jag dig att min blogg kommer snart igång.

men vem är jag?
jag är en 18 (snart 19) årig tjej som bor i en tråkig men ändå fin sommar stad i småland
men den duger tyvärr inte åt mig eftersom mina planer om livet bestiger och är så stora så dom får inte plats i denna stad förhoppningsvis drar jag till nyköping, barcelona och stockholm för att plugga bartender och stylist.

Men förövrigt har jag umgåtts med baby och mysit hela helgen.
fått reda på något roligt som tyvärr måste hållas som en hemlighet tills vidare. 

puss//felicia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback