goodie morning.

Hello gorgeous!
Igår var det en väldigt trevlig kväll med massa mouusit folk och god dricka.
vi började med att äta en jätte god smörgås tårta och drack lite vitt vin till de.
sen skulle vi fira födelsedags barnet och knäckte en champange flaska
efter det fick jag stå och göra apple martini till allt folk,
men ska man bli bartender så krävs det övning och det fick jag igår ;)
 Sedan blev det utgång det som stog på min lista var:
Mojito (god)
Rosapantern (en utav mina favoriter)
isbjörnen (väldigt söt)
teqila (Gott)
piggelin shot (ingen sprit alls i den)
Hypnotic (en fruktig smak)
2 carlsberg

så om ni inte har provat något utav dom så råder jag er att testa =)

puss på er //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback