Honey i stole u

Hej honey.
Idag har det som sagt varit chill, käkat pizza med E och kollat runt lite på vis.
Har även pantat burkar med mammsen och nu sitter jag hos E igen.
vi ska snart dra oss ner mot stan för att knäcka en kall carlsberg
tillsammans med min baby och R.

Förövrigt är inte självförtorendet på topp
humöret är som en berg och dalbana
men nu dom här veckorna har det bara gått ner för.
jag är alltid och kommer alltid vara den typen som
 lyssnar på dom närmaste som har problem
och försöker hjälpa dom så gott jag kan
(gör allt för dom), ger aldrig upp och oftast är jag
 den sista som sitter och lyssnar på problemen
 om och om igen medans jag håller in mina problem
tills det känns som om hjärtat ska sprängas
och då kommer allt ut tyvärr.

Är du sån som pallar sitta kvar då alla går och lyssna på din väns problem om och om igen?
Tar du skada av det?
har du bra självförtroende?
är du stark inombords?


puss på er //Felicia

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Hehe ja tur att du redan har en snygg design då ;D

2008-07-10 @ 21:26:00
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: Mickan

jag är precis som dig, jag lyssnar och försöker hjälpa alla andra och låtsas som om allt är bra med mig själv. Alltid.

Sen går man hem och gråter och mår skiit och vill ingetning.

2008-07-13 @ 23:50:21
URL: http://miickanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback