Lätt att klicka hem.



Detta vill jag klicka hem från modeakuten.
Men pengarna räcker verkligen inte till med denna ekonomi =(
Jag ska iallafall försöka klicka hem 2klänningar och cherry linnet ^^.

Gå in på Modeakuten jag lovar dig att du hittar något att klicka hem ;)

Förövrigt har jag diskat som jag sagt nu i 2inlägg. sett lite tv och myst med baby =)
Imorgon blir det att tvätta förmodligen hitta på nått med underbara C
och förhoppningsvis åker vi och badar <3

Nä nu ska jag krypa ner under mitt varma täcke hos min baby o sova
men lär gå in på bloggen ungefär 3ggr i natt eftersom jag har fått
 nått ryck och somnar inte förens 5 på morgonen.
 
men sov så sött <3

puss puss // Felicia

Kommentarer
Postat av: karolin

hejsan=) jodå allt är bra med mig, hur är det själv? ha det toppen, kram!

2008-07-16 @ 07:59:58
URL: http://karolinfeldt.blogg.se/
Postat av: Carro

svar: jo tack, själv?

2008-07-16 @ 08:47:50
URL: http://carroheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback