Måste bara....

Måste bara berätta en sjuk grej som hände för ett tagsen.
Jag tror på vissa övernaturliga saker.
Jag och C gick från teaterlektionen med en cigg i handen (det här var i mars ungefär)
och en äldre dam vid 69årsåldern kommer fram till oss och säger

Äldre dam - "en flickas mamma är död, en flickas mamma är död, en flickas mamm..."
Jag- " Va? Vad snackar du om?"
Äldre dam- Ni får inte gå på jordfästningen gå inte dit snälla gör inte de..
jag- Vilken jordfästning och varför?
äldre dam- Ni kommer dö gå till mcdonalds istället och ta en kaffe
jag- jahopp
äldre dam- Jag är 69år nu och när jag möter DIG igen kommer jag känna igen dig (pekar på mig)
Jag- vad snackar du om?
 
(sen gick hon)

efter 3timmar går jag och C till åhlens när vi kommer ut från åhlens träffar vi på kvinnan igen och jag tänder en cigg kvinnan kommer fram.

Äldre dam- Det här är din och min sista cigg, jag ska snart gå upp till sjukhuste dom kremerar alla just nu snart är det min tur håll dig undan från sjukhuset gå ALDRIG dit
Jag- Nä jag har många cigg som jag ska röka upp
äldre dam- Dom dödar alla snlla akta dig
Jag- va?
äldre dam- Jag kände igen dig ellerhur? jag kommer även göra det om 20år
Jag- ok men jag msåte gå nu.

Okey är detta sjukt eller inte?
vad skulle ni ha gjort?
och vad tror ni att hon ville ha utav detta?

Puss på er. //felicia 

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Det låter som att hon var metalt sjuk och rädd för att dö själv eller nåt :)

2008-07-09 @ 09:49:24
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback