Pannkaka i ugnen/ Diskholic


Jag har precis diskat klart, satt pannkakan i ugnen och förhoppnigsvis
blir den oemotståndligt god :p

Idag har det varit en DET dag, först lämna lillebror hos en kompis.
sen åka och hämta ungen för att sedan åka och bada fast det vara ju inte länge alls eftersom det började spöregna
så vi fick cykla hem.

Att cykla med honom gör mig så jädrans nervös jag är livrädd att han bara ska cykla över gatan eller cykla in i en cykel
jag blir galen när det gäller sånt. men ändå kommer det up i huvudet tänk om jag skulle stå där en dag och lillebror har blivit överkörd av fordon jag skulle få panik och tänk om jag skulle hamna i ett chock tillstånd och bara stå där och gapa. tror jag är lite för överbeskyddande och det är ju inte så bra. Måste skärpa till mig innan jag får egna ungar för så överbeskyddande som jag är kan inte en mor va det är ologiskt så Skärpning på mig!

Vad skulle ni göra om något liknande hände?
och till alla mammor där ute är det rätt att va så överbeskyddande?

Puss puss / Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback